Sunday, July 7, 2013

Berita terkini selepas menyepi....

Masyaallah.....

Sedar tak sedar hampir dua tahun aku menyepikan dari....dari umur Qisya Humaira baru 7 bulan dah nak masuk 2 tahun setengah baru aku update blog ni....Betapa outdated nya aku...huhuhuhuhu...

Tak apalah...terlalu banyak yang aku alami sepanjang 2 tahun menyepikan diri...jgn kata blog ni aku tak update...facebook pun aku dah tak minat...ini semua gara-gara aku tak boleh terima arus negatif yang terlalu banyak melalui dunia teknologi ni...

Bercampur baur perasaan ni hanya Allah yang tahu...rasa sedih, kecewa, ralat semua ada...tp bukan bermaksud aku boikot teknologi...cuma kurang melayari semua laman sosial dan blog yg ada...hurmmmm...dasyat penangan ni...mcm org putus cinta pun ada...hehehehe...

Tp aku masih menggunakan teknologi...tp hanya untuk email, bayar bil, cari journal, cari isu yang relate dgn subjek mengajar...

Apa-apa pun berita yang paling terkini adalah, aku sedang mengandungkan anak aku yang
ke 4....dah 15 minggu usia kandungan....alhamdulillah rezeki Allah dtg disaat aku sedang bergelumang dgn research proposal yg tak sudah sudah....rahmat di sebalik ujian kan...tak apalah...mudahan semua berjalan dengan lancar...Insyaallah....


No comments:

Post a Comment